Plakat vidljivosti
Naziv projekta: Digitalnim marketingom do veće konkurentnosti poduzeća Piel d.o.o.
Korisnik: PIEL d.o.o.
Referentna oznaka projekta: NPOO.C1.1.2.R3-I2.01-V11.0360
Poziv: Vaučeri za digitalizaciju (referentni broj Poziva: NPOO.C1.1.2. R3-I2.01)
OPIS PROJEKTA
Projektom se uvodi nova internetska stranica integrirana s CMS-om (Content Management System) za samostalno upravljanje sadržajem. Inovirani sadržaj i unaprijeđene funkcionalnosti za komunikaciju s korisnicima usluga će poboljšati iskustvo korisnika na internetskoj stranici, a korisnici će dobiti još individualniji pristup i kvalitetniju komunikaciju na svakom koraku, od pregleda ponude, slanja upita za dostavu ponuda do narudžbi usluga.
Provedbom projekta potiče se korištenje suvremenih tehnologija, unapređuje poslovanje, stvara dodana vrijednost usluga i generira nova potražnja na domaćem i inozemnom tržištu.
Provedba projekta obuhvaća aktivnost izrade unaprijeđene internetske stranice i edukaciju djelatnika za upravljanje sadržajem stranice.
CILJ I REZULTATI PROJEKTA
Cilj projekta je unapređenje komunikacije s korisnicima usluga implementacijom nove internetske stranice radi povećanja konkurentske prednosti tvrtke na zahtjevnom tržištu ugradnje i održavanja dizala te povećanje kapaciteta zaposlenika za primjenu digitalnih tehnologija u poslovanju.
Provedbom planiranih aktivnosti ostvaruju se sljedeći rezultati:
- digitalna transformacija poduzeća kroz uvođenje unaprijeđene internetske stranice poduzeća
- povećani kapaciteti zaposlenika za primjenu novih informacijsko komunikacijskih tehnologija
- povećana svjesnost javnosti o unaprijeđenim digitalnim kapacitetima poduzeća i stečenim stručnim znanjima u vođenju projekata sufinanciranih sredstvima EU.
Izradom nove internetske stranice omogućava se kvalitetna prezentacija proizvoda i usluga na domaćem i inozemnom tržištu, praćenje i analiza upita, uvid u najtraženije usluge i interaktivna komunikacija s potencijalnim korisnicima usluga. Analizom prikupljenih informacija unaprijedit će se planiranje, poslovni procesi upravljanja imovinom i ljudskim potencijalima, prodaja usluga i marketing, te definirati poslovni modeli za unapređenje odnosa s korisnicima. Stvaranje dodatne vrijednosti korisnicima usluga će generirati novu potražnju i povećati konkurentnosti tvrtke na domaćem i inozemnom tržištu.
Poticajno digitalno okruženje omogućit će djelatnicima kontinuirano učenje i stvaranje inovativnih usluga, a integracija digitalnih alata u svakodnevni rad pozicionirat će prijavitelja kao poduzeće koje potiče kulturu inovacija i kontinuiranog poboljšanja poslovnih modela.
Ulaganjem EU sredstava poduzeće će modernizirati poslovanje, unaprijediti stručne kapacitete za bolje pozicioniranje na tržištu, omogućiti proširenje asortimana usluga, stvaranje dodatne vrijednost kupcima, te generirati novu potražnju i povećati konkurentnosti tvrtke na tržištu ugradnje i servisa dizala.
Očekivani rezultati se ogledaju kroz rast prihoda i dobiti, te povećanje profitabilnosti poslovanja.
Iskustvo u provedbi projekta će se primijeniti u novim projektima uvođenja suvremenih informacijsko komunikacijskih tehnologija u poslovanje tvrtke.
UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA I IZNOS SUFINANCIRANJA EU
Ukupna vrijednost projekta: 2.625,00 EUR
Prihvatljivi troškovi: 2.100,00 EUR
Iznos sufinanciranja EU: 1.050,00 EUR
RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA
Projekt se provodi u razdoblju od 20. lipnja 2024. do 20. lipnja 2025. godine.
UKUPNO TRAJANJE PROJEKTA
Realizacija projekta traje četiri mjeseca.
KONTAKT OSOBA
Ivana Ribičić, operativni direktor
e-mail: ivana.ribicic@piel.hr
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti Republike Hrvatske 2021. – 2026.
EU POVEZNICE
Portal Nacionalni plan oporavka i otpornosti: https://fondovieu.gov.hr
Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost tvrtke Piel d.o.o.
