Digitalizacija poslovanja poduzeća Piel d.o.o.

Naziv projekta: Digitalizacija poslovanja poduzeća Piel d.o.o.

Korisnik: Piel d.o.o.

Referentna oznaka projekta: NPOO.C1.1.2.R3-I3.01.0749

Poziv: Bespovratne potpore za digitalizaciju (referentni broj Poziva: NPOO.C1.1.2. R3-I3.01)

OPIS PROJEKTA

Svrha projekta je optimizacija i digitalizacija poslovnih procesa održavanja dizala radi povećanja konkurentske prednosti tvrtke na zahtjevnom domaćem i inozemnom tržištu  servisiranja dizala.

Projektom se u poslovanje uvodi softver za održavanje dizala, nabavlja suvremena informacijsko komunikacijska oprema za primjenu softverskog rješenja i povećavaju vještine djelatnika za primjenu digitalnih alata u poslovanju.

Provedba projekta obuhvaća sljedeće aktivnosti:

  1. Izrada Plana digitalne transformacije poduzeća
  2. Razvoj i implementacija softvera za servis dizala
  3. Nabava IT opreme
  4. Edukacija djelatnika za primjenu softvera
  5. Informiranje i vidljivost projekta
  6. Upravljanje projektom

CILJEVI I REZULTATI PROJEKTA

Ciljevi projekta su optimizacija i digitalizacija poslovnih procesa održavanja dizala implementacijom softvera za servis dizala i nabavom servera za instalaciju softvera te povećanje kapaciteta zaposlenika za primjenu digitalnih tehnologija u poslovanju.

Provedbom planiranih aktivnosti ostvaruju se sljedeći rezultati:

Ÿ provedena digitalna transformacija poduzeća

Ÿ implementiran softver za servis dizala i unaprjeđeni poslovni procesi servisiranja dizala

Ÿ osigurani hardverski preduvjeti za primjenu softvera za servis dizala nabavom i  instaliranjem servera Lenovo ThinkSystem ST250 E-2224, 16GB, 2x240GB SSD, 2x4TB HDD,  operativnog sustava i UPS uređaja za neprekidno napajanje

Ÿ povećani kapaciteti zaposlenika za primjenu softverskog rješenja

Ÿ povećana svjesnost javnosti o unaprijeđenim digitalnim kapacitetima poduzeća i stečenim stručnim znanjima u vođenju projekata sufinanciranih sredstvima EU.

Optimizacija i automatizacija poslovnih procesa primjenom digitalnih alata omogućit će praćenje poslovnih procesa servisa dizala i poboljšanje koordinacije rada djelatnika u poslovnim jedinicama. Uvođenje softvera za servis dizala unaprijedit će analizu tržišta i potreba potencijalnih korisnika usluga, planiranje uslužnog programa i procesa pružanja usluga, planiranje poslovnih politika, te poboljšati prodaju usluga. Modernizacija poslovnih procesa omogućit će proširenje asortimana usluga razvojem individualiziranih programa za poduzeća i građane. Stvaranje dodatne vrijednost kupcima će generirati novu potražnju i povećati konkurentnosti tvrtke na domaćem i inozemnom tržištu.

Poticajno digitalno okruženje omogućit će djelatnicima kontinuirano učenje i stvaranje inovativnih usluga, a integracija digitalnih alata u svakodnevni rad pozicionirat će prijavitelja kao poduzeće koje potiče kulturu inovacija i kontinuiranog poboljšanja poslovnih modela.

Ulaganjem EU sredstava poduzeće će modernizirati poslovanje, unaprijediti stručne kapacitete za bolje pozicioniranje na tržištu, povećati prihod od prodaje i prihod od izvoza, te broj zaposlenih za dvoje novih djelatnika.

Iskustvo u provedbi projekta će se primijeniti u novim projektima uvođenja suvremenih informacijsko komunikacijskih tehnologija u poslovanje tvrtke.

UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA I IZNOS SUFINANCIRANJA EU

Ukupna vrijednost projekta: 114.078,90 EUR

Prihvatljivi troškovi: 87.082,35 EUR

Iznos sufinanciranja EU: 52.249,41 EUR

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA

Projekt se provodi u razdoblju od 15. svibnja 2023. godine do 30. prosinca 2024. godine.

UKUPNO TRAJANJE PROJEKTA

Realizacija projekta traje devetnaest mjeseci.

KONTAKT OSOBA

Ivana Ribičić, asistentica direktora

e-mail: ivana.ribicic@piel.hr

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti  Republike Hrvatske 2021. – 2026.

EU POVEZNICE

Portal Nacionalni plan oporavka i otpornosti:

https://fondovieu.gov.hr

Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost tvrtke Piel d.o.o.