Naziv projekta: Digitalizacija poslovanja poduzeća Piel d.o.o.
Korisnik: Piel d.o.o.
Referentna oznaka projekta: NPOO.C1.1.2.R3-I3.01.0749
Poziv: Bespovratne potpore za digitalizaciju (referentni broj Poziva: NPOO.C1.1.2. R3-I3.01)
OPIS PROJEKTA
Svrha projekta je optimizacija i digitalizacija poslovnih procesa održavanja dizala radi povećanja konkurentske prednosti tvrtke na zahtjevnom domaćem i inozemnom tržištu servisiranja dizala.
Projektom se u poslovanje uvodi softver za održavanje dizala, nabavlja suvremena informacijsko komunikacijska oprema za primjenu softverskog rješenja i povećavaju vještine djelatnika za primjenu digitalnih alata u poslovanju.
Provedba projekta obuhvaća sljedeće aktivnosti:
- Izrada Plana digitalne transformacije poduzeća
- Razvoj i implementacija softvera za servis dizala
- Nabava IT opreme
- Edukacija djelatnika za primjenu softvera
- Informiranje i vidljivost projekta
- Upravljanje projektom
CILJEVI I REZULTATI PROJEKTA
Ciljevi projekta su optimizacija i digitalizacija poslovnih procesa održavanja dizala implementacijom softvera za servis dizala i nabavom servera za instalaciju softvera te povećanje kapaciteta zaposlenika za primjenu digitalnih tehnologija u poslovanju.
Provedbom planiranih aktivnosti ostvaruju se sljedeći rezultati:
provedena digitalna transformacija poduzeća
implementiran softver za servis dizala i unaprjeđeni poslovni procesi servisiranja dizala
osigurani hardverski preduvjeti za primjenu softvera za servis dizala nabavom i instaliranjem servera Lenovo ThinkSystem ST250 E-2224, 16GB, 2x240GB SSD, 2x4TB HDD, operativnog sustava i UPS uređaja za neprekidno napajanje
povećani kapaciteti zaposlenika za primjenu softverskog rješenja
povećana svjesnost javnosti o unaprijeđenim digitalnim kapacitetima poduzeća i stečenim stručnim znanjima u vođenju projekata sufinanciranih sredstvima EU.
Optimizacija i automatizacija poslovnih procesa primjenom digitalnih alata omogućit će praćenje poslovnih procesa servisa dizala i poboljšanje koordinacije rada djelatnika u poslovnim jedinicama. Uvođenje softvera za servis dizala unaprijedit će analizu tržišta i potreba potencijalnih korisnika usluga, planiranje uslužnog programa i procesa pružanja usluga, planiranje poslovnih politika, te poboljšati prodaju usluga. Modernizacija poslovnih procesa omogućit će proširenje asortimana usluga razvojem individualiziranih programa za poduzeća i građane. Stvaranje dodatne vrijednost kupcima će generirati novu potražnju i povećati konkurentnosti tvrtke na domaćem i inozemnom tržištu.
Poticajno digitalno okruženje omogućit će djelatnicima kontinuirano učenje i stvaranje inovativnih usluga, a integracija digitalnih alata u svakodnevni rad pozicionirat će prijavitelja kao poduzeće koje potiče kulturu inovacija i kontinuiranog poboljšanja poslovnih modela.
Ulaganjem EU sredstava poduzeće će modernizirati poslovanje, unaprijediti stručne kapacitete za bolje pozicioniranje na tržištu, povećati prihod od prodaje i prihod od izvoza, te broj zaposlenih za dvoje novih djelatnika.
Iskustvo u provedbi projekta će se primijeniti u novim projektima uvođenja suvremenih informacijsko komunikacijskih tehnologija u poslovanje tvrtke.
UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA I IZNOS SUFINANCIRANJA EU
Ukupna vrijednost projekta: 114.078,90 EUR
Prihvatljivi troškovi: 87.082,35 EUR
Iznos sufinanciranja EU: 52.249,41 EUR
RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA
Projekt se provodi u razdoblju od 15. svibnja 2023. godine do 30. prosinca 2024. godine.
UKUPNO TRAJANJE PROJEKTA
Realizacija projekta traje devetnaest mjeseci.
KONTAKT OSOBA
Ivana Ribičić, asistentica direktora
e-mail: ivana.ribicic@piel.hr
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti Republike Hrvatske 2021. – 2026.
EU POVEZNICE
Portal Nacionalni plan oporavka i otpornosti:
Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost tvrtke Piel d.o.o.